Spotrebiteľské služby

Záruka

Záručná lehota v Slovenskej republike pre všetky rady spotrebičov Tefal je 2 roky.

Dvojročná záručná doba Tefal sa vzťahuje iba na domáce a súkromné použitie. Pre všetky ostatné použitia je obmedzená na 1 ročnú komerčnú záruku. Ak si chcete prezrieť záručné podmienky pre svoj spotrebič, vyberte jeden z nižšie uvedených radov výrobkov.

Ako môžem nechať opraviť svoj elektrický spotrebič, ktorý je v záruke?

  • Váš spotrebič bol zakúpený u predajcu našej značky: odneste spotrebič spolu s dokladom o kúpe do jedného z našich servisov, ktorý je najbližšie k vášmu domovu kliknutím tu, a využite náš záväzok opraviteľnosti.
  • Alebo ho odneste na predajné miesto, kde ste ho zakúpili (alebo sa obráťte priamo na svojho predajcu, ak ste ho zakúpili online).

Ako môžem nechať opraviť svoj elektrický spotrebič, ktorý už nie je v záruke?

Malé domáce spotrebiče

Nenašli ste požadované informácie? Kontaktujte nás

Vaša požiadavka sa týka tovaru z radov riadu

V rámci záruky existuje niekoľko možností:

  • Váš spotrebič bol zakúpený u predajcu našej značky: prineste spotrebič späť na predajné miesto, kde ste ho zakúpili (alebo sa priamo obráťte na svojho predajcu, ak ste ho zakúpili online),
  • Váš spotrebič bol zakúpený na našich webových stránkach: aby sme vám uľahčili vybavenie vašej požiadavky, kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného formulára + pripravte si nasledujúce podklady:
  • Doklad o nákupe
  • Fotografie vášho spotrebiča (v prípade potreby zvnútra aj zvonku)

Kuchynský riad má obmedzené možnosti opravy, preto sa ho nemusí podariť opraviť alebo nemusí podliehať oprave.

Záruka TEFAL riad

Nenašli ste požadované informácie? Kontaktujte nás

Záruka na doplnky - Náhradné diely - Kuchynské náčinie - Nádoby pre uchovanie nápojov - Dózy pre uchovanie potravín

Nenašli ste požadované informácie? Kontaktujte nás

Čo je medzinárodná záruka?

  • Ide o záruku, ktorá vám umožňuje využívať všetky jej výhody bez ohľadu na krajinu nákupu spotrebiča a bydliska, a to vo všetkých krajinách uvedených vyššie v dokumente na stiahnutie.
  • Záručné lehoty spotrebičov sa však môžu v jednotlivých krajinách líšiť. V takom prípade je potrebné vziať do úvahy dĺžku záruky podľa krajiny, kde je spotrebič reklamovaný.

Balíčky opráv Jednorazová pevná cena opravy

Prestal váš spotrebič Tefal fungovať? Vedeli ste, že na Slovensku si ho teraz môžete nechať opraviť za veľmi prijateľnú cenu?


 

Balíčky Jednorazová pevná cena opravy sú lacnejšie ako nákup nového spotrebiča a umožní vám ho opraviť za vopred známu cenu bez ohľadu na jeho poruchu. Diagnostika je vykonaná zadarmo a cena zahŕňa diely a prácu: platíte vopred a nemáte žiadne ďalšie náklady! Niektoré ponuky Jednorazovej pevnej ceny opravy môžu zahŕňať dopravu kuriérom a vrátenie spotrebiča do autorizovaného servisu, pokiaľ ho vo svojom okolí nemôžete nájsť. Zároveň na vykonanú opravu získavate šesťmesačnú záruku od dátumu vyzdvihnutia opraveného spotrebiča.

NÁJSŤ PONUKU JEDNORAZOVÁ PEVNÁ CENA OPRAVY

Náš obchod s náhradnými dielmi a príslušenstvom

Môžete si tu objednať náhradné diely, stiahnuť návod na použitie alebo sa pozrieť na videá.

Ide o najlacnejšie riešenie, ktoré však vyžaduje určitú demontáž a opätovnú montáž. V prípade opravy svojpomocne nie je možné poskytnúť záruku.

PREJDITE DO OBCHODU S PRÍSLUŠENSTVOM

Čo je záväzok opraviteľnosti 15 rokov za primeranú cenu?

Súčasťou nášho 15-ročného záväzku opraviteľnosti sú náklady na diely za primeranú cenu a dostupná sieť autorizovaných servisov.

Príklad: Veko vášho spotrebiča Tefal sa už nedoviera a na váš spotrebič sa už nevzťahuje záruka? Nemusíte kupovať celý spotrebič znova! Veko si môžete objednať v našom obchode s príslušenstvom. Takto si môžete svoj spotrebič užívať dlhšie a príroda vám poďakuje! Súčasťou nášho záväzku opraviteľnosti našich spotrebičov po dobu 15 rokov za primeranú cenu sú aj náklady na opravu dielov a dostupnosť siete autorizovaných servisov, ktoré tieto opravy vykonávajú.