1. Kontakt na Tefal - zákaznícky servis
V prípade akýchkoľvek požiadaviek týkajúcich sa našich produktov a služieb môžete kontaktovať náš zákaznícky servis. Aby sme vám mohli odpovedať čo najskôr, odporúčame najprv skontrolovať nasledujúce:
Opravy v rámci záruky a po záruke
Opravy v rámci záruky a po záruke Často kladené otázky
Často kladené otázky Nájdite si príslušenstvo/náhradné diely
Nájdite si príslušenstvo/náhradné diely Nahliadnite do návodu na obsluhu
Nahliadnite do návodu na obsluhu Naše záručné podmienky
Naše záručné podmienky Záväzok opraviteľnosti
Záväzok opraviteľnosti
2. Chceli by ste nájsť viac o našich službách?
Pozrite tieto sekcie:
3. Prestal váš spotrebič fungovať?
Váš spotrebič je v záručnej lehote
Nechajte si ho bezplatne opraviť v niektorom z našich autorizovaných servisov.
Pokiaľ váš spotrebič už nie je v záruke, máte k dispozícii 3 riešenia:
- Zvoľte si balíček Jednorazová pevná cena opravy : v cene sú diely a práce, nie je potrebné odhad, oprava v našej sieti autorizovaných servisov.
- Alebo sa obráťte priamo na niektorý z našich autorizovaných servisov, ktorý vás privíta, prevezme váš spotrebič, vykoná diagnostiku a odhad.
- Ak si chcete opraviť svoj spotrebič sami, nakúpte si potrebné diely a príslušenstvo v našom internetovom obchode s príslušenstvom a nahliadnite do nášej online nápovedy.
4. Môžete nás kontaktovať ak použijete jednoduchý webový formulár
Prosíme vyberte skupinu dotazu vzťahujúcu sa k Vašej požiadavke.
Dokončite zobrazený formulár a pošlite nám ho. Odpovieme Vám na dotaz v čo najkratšom čase.
5. Chceli by ste nás kontaktovať telefonicky, alebo zaslať list ?
GROUPE SEB Slovensko, spol. s r.o.
Cesta na Senec 2/A
821 04 Bratislava
232 199 930
Pondelok až piatok 8:00 až 17:00