Časté otázky
Naše často kladené otázky sú navrhnuté tak, aby poskytovali čo najlepšie odpovede na všetky vaše otázky. Jednoducho si vyberte kategóriu informácií, ktorá vás zaujíma, a nechajte sa viesť.
Spotrebiteľské služby
Časté otázky
Naše často kladené otázky sú navrhnuté tak, aby poskytovali čo najlepšie odpovede na všetky vaše otázky. Jednoducho si vyberte kategóriu informácií, ktorá vás zaujíma, a nechajte sa viesť.
Ako môžem získať viac informácií o nejakom výrobku?
Ako overím, či je nejaký diel alebo príslušenstvo kompatibilné s mojím výrobkom?
Môžem zmeniť svoju objednávku, zrušiť položku alebo zrušiť objednávku?
Ako dlho sa uchováva história mojich objednávok?
Ako si objednám nejaký diel alebo príslušenstvo?
Ako si objednám vybavenie na varenie alebo spotrebič?
Ako zmením svoju dodaciu adresu?
Moja objednávka bola zrušená, čo mám robiť?
Ako môžem sledovať stav svojej objednávky?
Je môj výrobok na sklade?
Je môj diel/príslušenstvo na sklade?
Nemôžem si objednať viac ako 5 kusov tej istej položky.
Musím si na zadanie objednávky vytvoriť účet?
Nemám e-mailovú adresu. Ako zadám objednávku?
Prečo sa mi zobrazuje stav objednávky „Pending“ (Nespracovaná), keď ju už mám zaplatenú?
Ako môžem zadať objednávku ako hosť, bez vytvorenia účtu?
Ak už som zákazník, môžem tiež zadať objednávku ako hosť?
Budem môcť sledovať svoju objednávku, ak zaplatím ako hosť bez vytvorenia účtu?
Môžem použiť zľavový kód alebo poukaz ako hosť bez vytvorenia účtu?
Môžem zmeniť alebo zrušiť objednávku ako hosť bez vytvorenia účtu?
Sú nejaké položky, ktoré si nemôžem objednať ako hosť bez vytvorenia účtu?
Sú nejaké dodatočné poplatky pri objednávaní ako hosť bez vytvorenia účtu?
Prečo vidím na tejto stránke výrobky Krups a Rowenta?
Aká záruka sa uplatňuje, keď si tu kúpim spotrebič Krups alebo Rowenta? Je to tá istá záruka?
Ak si na tejto stránke objednám výrobok Krups alebo Rowenta, budem musieť zmeniť stránky? Nastane presmerovanie?
Ktoré oddelenie zákazníckeho servisu mám kontaktovať, keď si na tejto stránke objednám položku Krups alebo Rowenta?
Objednal(a) som si na tejto stránke spotrebič Krups alebo Rowenta, kde si môžem objednať príslušenstvo? Na webovej stránke Krups alebo Tefal?
Prečo si mám objednať položku Krups alebo Rowenta tu? Prečo nie priamo na webovej stránke značky?
Ak si objednám výrobok Krups alebo Rowenta na tejto stránke, dostanem rovnaké podmienky a služby?Ak si objednám výrobok Krups alebo Rowenta na tejto stránke, dostanem rovnaké podmienky a služby?
Keď si objednám výrobok Krups alebo Rowenta tu, musím si vytvoriť účet zákazníka pre každú značku alebo mi stačí na všetko jeden účet?
Musím pri objednávaní položky Krups alebo Rowenta na tejto stránke zadať objednávku podľa značky?
Ako zaplatím za svoju objednávku na stránke?
Ako sú zabezpečené platby kartou?
Ako použiť zľavový kód?
Čo mám robiť, ak sa po zadaní zľavového kódu zobrazí chybové hlásenie?
Moja platba neprebehla úspešne.
Kde si môžem pozrieť a stiahnuť svoju faktúru?
Môžem zaplatiť na splátky?
Bude mi účtovaná platba viackrát, ak musím obnoviť stránku platby kvôli chybe?
Ako funguje doručenie?
Môžem zmeniť dodaciu adresu po spracovaní objednávky?
Môj doručený tovar je nekompletný?
Čo mám robiť, ak môj balík dorazí v zlom stave?
Kedy bude zaslaná moja objednávka?
Ako môžem sledovať doručenie svojej objednávky?
Aké spôsoby dopravy sú k dispozícii?
Koľko stojí doručenie?
Môžem si nechať doručiť objednávku do zahraničia?
Čo sa stane, ak nie som doma na prevzatie balíka?
Čo mám robiť, ak sa môj balík stratí?
Ako vrátim nejakú položku?
Peniaze mi stále neboli vrátené.
Prijatý výrobok nezodpovedá tomu objednanému
Prišiel mi pokazený výrobok
Aká je záruka na moju položku?
Kde si môžem dať opraviť svoj spotrebič, kúpiť príslušenstvo alebo náhradné diely?
Mám otázky o svojom výrobku.
Na aké typy opráv sa vzťahuje 2-ročná záruka?
Čo mám robiť pri zabudnutí svojho hesla?
Ako môžem zmeniť svoje osobné údaje?
Ako môžem odstrániť svoje osobné údaje?
Ako môžem spravovať svoje newslettery?
Aké osobné údaje zhromažďujete?
Na aké účely sa zhromažďujú moje osobné údaje?
Ako dlho sa budú uchovávať moje údaje?
Ako sú moje osobné údaje chránené?
Pri vytváraní môjho účtu zákazníka sa zobrazilo chybové hlásenie. Prebehlo všetko v poriadku?
Prečo sa prihlásiť na odber nášho newsletteru?
Ako zruším odber newsletteru?
Prečo potrebujem účet zákazníka?
Po zmene mojich prihlasovacích údajov mi neprišiel e-mail s potvrdením.
Pokúsil(a) som sa viackrát prihlásiť a môj účet je teraz zablokovaný.
Ako vytvorím bezpečné heslo?
Ako zmením svoje heslo?
Ako môžem využiť špeciálne ponuky?
Položku som si kúpil(a) niekoľko dní pred dátumom propagačnej akcie. Môžem ponuku napriek tomu získať?
Neprišiel mi môj zľavový kód.
Čo mám robiť, ak zľavový kód exspiruje a chcem si predĺžiť obdobie platnosti?